tisdag 19 juli 2011

Hitta Oss | Svensexa/Möhippa | Börja Träna

Hitta till oss

Ta tunnelbanans blå linje mot Akalla. Tar ca:13 min till Hallonbergens centrum. Följ skyltarna. Vi håller till i idrottslokalerna i Hallonbergens centrum.

En oförglömlig Svensexa eller Möhippa!

Vi fixar en oförglömlig upplevelse för den blivande bruden eller brudgummen tillsammans med vår tränare Roger Petterson!

Sammanfattning: "-Risken för allvarliga skador visade sig vara minimal. Lite trevligt öm blev jag dock... Hela tillställningen tog knappt en timma men kändes som en vecka. Det tjusiga diplomet sitter nu på en hedersplats hemma. Handskarna jag boxades med signerades av "Skräcken" (min motståndare) samt av mina trevliga "kamrater". Dessa överlämnades under kompisarnas tal på bröllopsmiddagen!"

Pris: Svensexa alt möhippa, ca 1 timma inkl. instruktör/domare samt motståndare/boxare. Tandskydd, fotografering och diplom ingår för 1.500:- önskas signerade boxningshandskar kan detta ordnas till en merkostnad. För information/kontakt: Mejla Puck eller Roger Petterson! Kontaktinfo hittar ni HÄR.

Börja träna hos oss!

BK Träffen är en boxningsklubb med härlig inställning. Våran klubblokal ligger mitt i Hallonbergens centrum. Är sugen på att börja så är det bara att titta in så hjälper vi dej med att komma igång.

Du behöver bara ta med dej träningskläder (shorts eller mjukisbyxor, skor och en t-shirt eller linne) resten av utrustningen tillhandahåller vi på BK Träffen!

Träningstider samt avgift hittar du under "Träning".
Välkommen!